SerenityX
About
Age: 34
Sex: Female
Sexuality: Curious
Relationship: Dominating A Slave
Occupation: UnderGround Network Punk
Location: London Uk / Grand Rapids, MI
Friends
32
Crushes
3
Membership

My Biography
Yah scotts outta the pictures lol has been for a lil while he was to busy! at school i guess..but yah not like im gonan sit and wait for him..i met a great guy..well i actually went to school with him..he was a year older but he is a great guy so To Travis and I <3 let the Fun Begin!




Well Antiflag Proved my Point. They fucking rock my world. it was one of the best shows ever. Let alone i had a great guy with me :) and Lots of great friends. Was an aswesome show..VOTE BUSH OUT OF OFFICE!~Instead of playing one last song after being called back on stage after their set. They PLAYED 3 More..and they didnt even wanna stop Thats a true fuckin band for ya. 13 bucks to see rise against, against me, mexican disaster squad and ANTIFLAG! i can die happy. And my Faith Rests with the UNDERGROUND NETWORK! <3 now i have to recover im in a bit of pain lol and tired as fuck! night yall


For all of you that are dumb like some one i know..i go to school in london yes and i have a home in michigan..if you read the pro you would know that b4 u jump to conclusions..asshole.


Well well yes i said FUCK HIM hehe..and im not wasting my time :) i've been puttin off dating Scott for a long time..becuase i thought its how i felt but i was wrong after he a send me a dozen roses with an antiflag ticket...inside i must say WHAT THE FUCK WAS I THINKING! lol i said yes of course i will date you LOL..couldn't be happier..See you ALL at the SHow *giggles* with scott :D




London My University, Michigan My Home.


Ok..today im just FUCKING BUGGED by some hardcore kids..i mean jesis FUcking Christ...where do they get there dumb ideas. They call themselves hardcore but sit there and bitch about 1-people 2-clothes 3-bands. WHO FUCKING ASKED FOR YOUR OPINION! jesis. I mostly cant stand the young ones who think because they like a band like ANTIFLAG or Black flag. They think they can sit there and do that shit. Hi i dont think hardcore bands promote Being a complete fucking idiot? do you? damn...i cant wait for the AF show..im gonan just mosh and kick the fuck outta every god damn person i feel like :) ARRRRRRRRRRR woo ok :) ya so..see a kid who is trying to be hardcore make sure you slap a reality check on their fuckin forheads i need help i cant do it alone :) Muah* Muah* HArdcore Smardcore...im sick of these idiotic labels. *vomits*




To my ex..Rick

"The End Of All Endings"

I FUCKING HATE YOU!
And All You Have Done
Your Fucking Sick & Twisted
You Wonder Why i Run

You Think Its Funny
To Mess With My Head
Your So Fucking Fake
I WISH YOU WERE DEAD!!!

I Tried To Make It Better
Yes I Know I Fucked Up
But You Were A Damn Prick Instead
I Hate You More Than Life You FUCK!

Always Blaming everyone else
For your Insanity Factions
Open Your FUCKING eyes
Take Responsibilty for your FILTHY FUCKING ACTIONS!

God I FUCKING HATE YOU!
And everybody KNOWS!
Have Fun with your Ex
I hope She Ripps You New wound Holes!

After Everything I GAVE YOU
I WISH You Would BURN iN FLAMES!
Im FUcking Like This Because OF YOU!
Im SIck of this Never Ending GAME!

I FUCKING HATE YOU!
You Blamed It all On mE!
IF i wasent in ur life
You'd still be a loser, YOU SEE!

Thank me
You ungreatful FUCK!
God you'll be sorry
AND YOU FUCKING SUCK!

I can;t Beleive you!
So i made a mistake
I was gonna try to fix it
But your to dumb for my sake!

I bet you Liked her in your bed
Reminder of old times?
I Hope she Drives you So INSANE!
You Kill Yourself, And leave it all behind!

Wait you HAVE NOTHING to leave behind
Except REGRET for treating me like shit!
For being so damn immature and running
Throwing your Fucking ATTENTION FITS!

GROW THE FUCK UP!
I know i fuckin am..
Your a bit older
so Dont Try to blame me DAMN!!!!

I called to hear your voice..
And i wish i never did
I wish i NEVER MET YOU
Your 19 But just a kid!

Don't blame it on your fucked up past
It makes you look so weak
Commit yourself! its the only way
For you to find what you seak

You will never have another me!
Your Ex will just BRING YOU DOWN!
I hope she does and you realize
U will always be IDIOT BOUND!

once again I FUCKING HATE YOU!
I Burnt your Pictures, now i subside
And soon i WIll forget your just A Dirty MISTAKE!!
Go ahead you attention obsessed fuck
COMMIT SUICIDE!!!!!!!!!!!

im done FUCKING CARING!!!!




Well I'm still stuck in the Uk and I'm Loving IT* Cambridge is a great city along with London. College is a major fucking Bitch* I'm surrounded by smart people, kinda strange never had an experience like this in Grand Rapids. Here i am attending Cambridge uni. for architecture and The intercontinental university of London to get my degree in Fashion design/DM in interior design. But i do miss GR and i will be home in DECEMBER and i plan on visiting all my buddies i miss soooo DEAR*Scott* Garnet*Jenny*Amanda* Hope all is well and Hello again acid heads*


*My Music*
Punk: Anti-Flag::Agonistic Front::Floggin Molly::Alkaline Trio::NOFX::Dropkick Murphys::Dinamite Boy::BoySetsFire::Eye Liners::Mest::RANCID::Ramones::Mxpx::Misfits::The Casualties::The Vandals::Takin Back Sunday::
AFI::Bad Religion::
::Pennywise::Guttermouth::Ozma::Goldfinger::: Story of the year:::UKSUBS:::Yellowcard:::S.T.U.N.::: U.S. Bombs::::Less Than Jake::::::
The Suicide Machines:::Stairwell:::Avoid One Thing::::Allister:::bouncing souls::Rise Against::
Maxeen::AndrewWK:::Mad Caddies:::Pistol Grip:::Western Waste:::The Briggs::Letter Kills::
AND the fucking greatest sell outs in the WORLD! GREENDAYThe donnas::The methodones::Pipedown::The code::The voids::Virus nine::Though riot:::
:ROCK::Zeromancer::Opeth::COF::V Shape mind:: Powerman5000:::
Biohazard::Lacuna Coil:: Tiamat:::::: moonspell::Type-o-negative:: pyogenises:: Kamilla:: The Fuery:: Cannibal Corpse:: Taproot::Godsmack::Robzombie::Rammstien::TheStrokes :::Audioslave::Disturbed::Dope::SOAD::and im sorry for those bands i forgot..*giggles* hard to remember the million..♥


You Have a Voice, Let it out, Let it Scream, Your soul Shall redeem.



Boys...Boys...its really nice you want to send me pictures of your DICK ..lol but really im more attracted to a sense of humor, intelligence, and a great smile. Not ur mushroom shaped unit. so bear with me, if i wanna see your unit i'll ask dont suprise me..EVER.. ♥*muah*


I FUCKING HATE GOD DAMN BRAIN WASHED MILITARY UNITS FOR THE UNITED STATES. Fuck you. and good night~


TurnCoat
Antiflag (The Terror State)

TURNCOAT! KILLER! LIAR! THEIF!
Criminal with protection of the law!

Go!

States lies dressed up as evening news
We're tired of lies we want the truth
Brodcast by corpses courting you
We're tired of lies we want the truth
Most people they will never know
We're tired of lies we want the truth
With your or against you?
Then I am against you because you're a...

TURNCOAT! KILLER! LIAR! THEIF!
Criminal with protection of the law

TURNCOAT! KILLER! LIAR! THEIF!
Criminal with protection of the law

In your corner
Makes me wanna
Douse myself in gasoline!
Civil servants fall in line for you
Too brainwashed to see the truth
You use anyone you can!

TURNCOAT! KILLER! LIAR! THEIF!
Criminal with protection of the law

TURNCOAT! KILLER! LIAR! THEIF!
Criminal with protection of the

KILLER!

LIAR!

A TURNCOAT! and a THEIF!

Criminal with protection of the law!


Rank And File
Antiflag (The Terror State)

I'm standing with the rank-n-file I'm marching with
the underground our black hearts worn on our sleeves
let my imagination go and drop me where i feel most scare
back snap back already giving thanks im not trapped working
in a sweatshop somewhere this songs for those less fortunate
locked in a world where both ends aren't meant to meet
I'm standing with the rank-n-file I'm marching with the underground
our black hearts worn on our sleeves let my imagination go and
drop me where i feel most scare synaptic flashes in my head then
total thanks again I'm not soldiering somewhere this songs for the countless
souls who died in vain for someone else's gain. left my birthplace for forgeign
streets to strange places new faces i flew shoeless kids stood on the corner
their eyes they were transfixed on you so I'm standing with the rank-n-file
I'm marching with the underground my black heart worn on the sleeve
I'm standing with the rank-n-file I'm marching with
the underground our black hearts worn on our sleeves



"You Can Kill The Protestor, But You Cant Kill The Protest"
ANTIFLAG (The Terror State)

You can spoon my eyes out,
but I can still see through you
Slice my ears from my head,
but you can not shut out the sounds of truth
Lock off each sound at the wrist
so I can't raise my fist!

you can kill the protestor (can't kill)
you can't kill the protest
you can murder the rebel (murder)
you can't murder the rebellion

Sawed my feet at the ankles, but i wasnt going to run
Grabbed my face, sliced off my tongue
Lock off each hand at the wrist,
so I can't raise my fist!

you can kill the protestor (can't kill)
you can't kill the protest
you can murder the rebel (murder)
you can't murder the rebellion

LYING STILL NOW, NO WAY TO SPEAK. NOTHING TO FEAR, BULLETS CAN'T SILENCE IDEAS!




Hey kids
Dont ever regret it
Dont ever let go
Fuck them
Dont keep your head low

Its all you stand for
Your Music just fits
Its in your veins
Bitch, I'll see you in the PIT!!

♥♥♥Music Is My Life..The Rest Is Just Details♥♥♥

Crushes
Lords of Acid - Pretty In Kink